EFFEKT 2023

02. november 2023   |   Hitachi, Hitachi gravemaskiner, Bell, H.P. Entreprenørmaskiner

Vores magasin EFFEKT 2023 er nu tilgængelig på vores hjemmeside

Vi er stolte af at præsentere et magasin fyldt med nogle af branchens mest imponerende entreprenørmaskiner.

Vi har været en tur på Lollands sydkyst, hvor Holbøll A/S arbejder på Femern forbindelsen. Den familieejede virksomhed bygger på over 75 års historie, og har i dag fokus på vores fremtidige infrastruktur. En Hitachi ZX350LC-7 er den seneste tilføjelse til virksomhedens maskinpark, hvor 8 ud af 10 registrerede maskiner er Hitachi.

Munck Civil Engineering a/s flytter 12 millioner kubikmeter fjeld for at udvide lufthavne i Grønland. Vi har leveret 5 Bell B45E 6x6 dumpere til opgaven.

I foråret åbnede vi atter portene til Maskinførernes Dag både i Horsens og Bjæverskov, hvor 750 maskininteresserede kom forbi for at se vores udvalg af maskiner og for at få en snak med vores sælgere og tekniske eksperter.

I denne udgave præsenterer vi også nyheden ZX95USB-7. En opgradering af ZX85USB-6 - bare større og stærkere.

Se ligeledes et udvalg af vores kunders maskinvalg i 2023.

Find magasinet her

Rigtig god læselyst!