Maskinførernes Dag i Horsens Lørdag den 7. december 2019 kl. 10-16

14. november 2019   |   Hitachi, Hitachi gravemaskiner, Sandvik, Bell, Øvrige, H.P. Entreprenørmaskiner

Lørdag den 7. december 2019 åbner vi portene hos H.P. Entreprenørmaskiner A/S i vores afdeling på Vrøndingvej 1D i Horsens og byder alle – men især de daglige brugere af maskinerne – velkommen til vores afdeling.

Vi står klar til en god snak om vores maskiner og brugen af dem. Du vil få mulighed for at se et stort og bredt udvalg af Hitachi gravemaskiner og gummihjulslæssere, lige fra den mindste 1 tons Hitachi ZX10U-6 minigraver op til den knapt 90 tons tunge Hitachi ZX890LCH-6 gravemaskine. Du vil også kunne opleve BELL dumpere, Sandvik og Zemmler sortereanlæg, Rammer hydraulik hamre og Rotar sorteregrabbe.

På vores veludstyrede værksted vil du kunne se et bredt udvalg af klargjorte maskiner, en adskilt cylinder i vores store cylinderpresse, Hitachi undervognsdele og filtre, MTG tandsystemer, Magna dæk og meget mere. Vi kører en pølsevogn ind på værkstedet og byder på øl og vand.

Har du lyst til at udfordre dine kolleger, så vil der være mulighed for det i en lille maskinførerkonkurrence – selvfølgelig med præmie til vinderen.

Tilmelding er ikke nødvendig, men hvis du tilmelder dig begivenheden ”Maskinførernes Dag” på vores Facebookside så bliver du måske den heldige vinder af lækkert Hitachi merchandise –vinderen udtrækkes kl. 12.00 på dagen blandt de fremmødte, som har tilmeldt sig.

Maskinførernes dag hos H.P. Entreprenørmaskiner A/S

Vi ser frem til at se dig til en hyggelig dag.