Lohke styrker maskinparken med 7 nye Hitachi

24. februar 2015   |   Hitachi gravemaskiner

Driftssikkerhed vejer tungt for Lohke Materieludlejning, som netop har anskaffet 7 nye Hitachi minigravemaskiner, der leveres i marts af H.P. Entreprenørmaskiner.

Lohke har det klare mål at være samarbejdspartneren, der sikrer kundernes produktivitet. Derfor skal kunderne opleve virksomheden som nr. 1 i service og pålidelighed – med maskiner, som enten er nye eller særdeles godt vedligeholdt.

7 minigravemaskiner

Valget er faldet på tre Hitachi ZX18-3 (1,8 tons), tre Hitachi ZX33U-5A (3,5 tons) og en Hitachi ZX55U-5A (5,2 tons). Lohke lægger blandt andet vægt på at pleje de mindre kunder godt. Dels med den daglige, personlige service, dels ved at tilbyde materiel i den rette størrelse til enhver opgave.

Virksomhedens maskinpark tæller nu, blandt andet, knap 50 Hitachi gravemaskiner fra 1,8 til 14 tons, fordelt på afdelingerne i Avedøre, Hedehusene og Hillerød.

Altid kørende

– H.P. Entreprenørmaskiner er en god samarbejdspartner, som selv har en serviceorganisation. Så de ved, hvor vigtigt det er for os, at vores kunder altid er kørende. Og derfor er de parate til at gå et ekstra skridt for os, når det er nødvendigt, siger Carsten Lohman fra Lohke.

– Har vi akut brug for reservedele – og ind imellem skal det bare gå hurtigt – gør H.P. en god indsats, for de arbejder efter de samme værdier som os. Når man lover noget og holder lidt mere, så står man godt. De løser også serviceopgaver for os, når vi har brug for ekspertise til det, vi ikke selv kan.

FAKTA

LOHKE Materieludlejning er etableret i 2006 af Peter Kew, Lars Lohmann og Carsten Lohmann. Med troen på, at tættere kunderelationer og en øget service kunne danne grundlag for en udlejningsforretning, åbnede virksomheden sin første afdeling på Avedøre Holme i Hvidovre. LOHKE har efter stor kundetilgang etableret afdelinger i Hedehusene og Hillerød.